A luce di notte hè entrata in ogni famiglia, in particulare in e famiglie cù zitelli chjuchi, hè una necessità, perchè in piena notte per cambià i pannolini di u zitellu, allattà è cusì via per aduprà sta luce di notte. Allora, chì hè u modu currettu per aduprà una luce di notte è chì sò e precauzioni per aduprà una luce di notte?
1. Luce
Quandu cumpremu una luce di notte, ùn duvemu micca solu fighjà l'aspettu, ma pruvà à sceglie una luce chì sia dolce o scura, in modu da riduce direttamente l'irritazione à l'ochji di u zitellu.
2. Situazione
Di solitu a luce di notte hè piazzata sottu à a tavula o sottu à u lettu u più luntanu pussibule, per impedisce chì a luce sia diretta versu l'ochji di u zitellu.
3. Tempu
Quandu usemu a luce di notte, pruvemu à fà quandu hè accesa, quandu hè spenta, per evità tutta a notte accesa, s'ellu ci hè un zitellu chì ùn s'adatta micca à u casu, duvemu fà dorme u zitellu dopu chì a luce di notte hè spenta, affinchì u zitellu sviluppi un bon sonnu.
Quandu scegliemu una luce di notte, a selezzione di a putenza hè assai impurtante, hè cunsigliatu chì a putenza di a luce di notte aduprata ùn superi micca 8W, è ancu avè una fonte luminosa nantu à a funzione di regulazione, in modu da pudè aghjustà facilmente l'intensità di a fonte luminosa quandu l'utilizate. A pusizione di a luce di notte deve esse nurmalmente sottu à l'altezza urizzuntale di u lettu in modu chì a luce ùn brilli micca direttamente nantu à a faccia di u zitellu, creendu una luce fioca chì pò ancu riduce direttamente l'impattu nantu à u sonnu di u zitellu.
Tuttavia, vulemu ricurdà vi di spegne tutte e fonti di luce in a stanza quandu u zitellu dorme, cumpresa a luce di notte, affinchì u zitellu possi sviluppà l'abitudine di dorme in u bughju, è se certi zitelli sò abituati à alzassi in piena notte per andà à i bagni, accendete a luce di notte à una fonte di luce più fioca.
Data di publicazione: 07 lug 2023