E luci notturne sò generalmente destinate à esse aduprate di notte è furniscenu una luce dolce per chì l'utente si addurminti pianu pianu. In paragone cù a lampadina principale, e luci notturne anu una gamma d'illuminazione più chjuca è ùn producenu micca tanta luce, dunque ùn interferiscenu micca cù u sonnu. Dunque, a luce notturna pò esse lasciata sempre accesa? A risposta à sta quistione ùn hè micca interamente certa è deve esse discussa casu per casu.
S'ellu si pò lascià o micca una luce di notte accesa in ogni mumentu dipende da u materiale è da u disignu utilizatu.
Certi luci notturne sò cuncipite cù un interruttore chì permette à l'utilizatore d'accendele quandu hè necessariu è di spegnele quandu hè necessariu. Queste luci notturne ponu esse lasciate cunnesse perchè i so circuiti sò cuncipiti per esse sicuri è i so fili è spine sò cuncipiti per resiste à un usu à longu andà.
Tuttavia, alcune luci notturne ùn anu micca un interruttore on/off è questu tipu di luce notturna deve esse cunnessa quandu hè in usu è scollegata quandu hè spenta. Ancu s'è i circuiti di queste luci notturne sò cuncepiti per esse ugualmente sicuri, se lasciati cunnessi, queste luci notturne cunsumanu sempre elettricità, aumentendu u cunsumu di elettricità domestica è e fatture di l'elettricità. Hè dunque cunsigliatu di scollegà questu tipu di luce notturna quandu ùn hè micca in usu.
E luci notturne ponu esse lasciate accese tuttu u tempu tenendu contu ancu di a so putenza.
E luci notturne anu un livellu di putenza bassu, di solitu trà 0,5 è 2 watt, dunque ancu s'elle sò lasciate cunnesse, u so cunsumu energeticu hè relativamente bassu. Tuttavia, alcune luci notturne ponu avè una putenza più alta, ancu finu à 10 watt o più, chì pò avè un impattu negativu nantu à a rete elettrica è u cunsumu energeticu di a casa quandu sò lasciate cunnesse. Inoltre, per queste luci notturne di putenza più alta, ponu ancu generà temperature eccessive è dunque devenu esse verificate è mantenute regularmente per assicurà chì sianu sicure da aduprà.
Hè dinò impurtante di cunsiderà l'ambiente in u quale a luce di notte serà aduprata è l'esigenze di u so usu. Sè a luce di notte hè aduprata in un ambiente sicuru, per esempiu nantu à una tavula stabile induve ùn serà micca urtata o toccata da i zitelli, allora serà bè di cunnettela è aduprà. Tuttavia, sè a luce di notte hè aduprata in un ambiente più periculosu, per esempiu à i pedi di un lettu o in un locu induve i zitelli sò attivi, allora deve esse aduprata cun particulare cura per evità incidenti. In questu casu, hè megliu disconnectalla quandu ùn hè micca in usu per evità periculi innecessarii.
In riassuntu, l'usu di a luce notturna deve esse determinatu casu per casu per sapè s'ella pò esse lasciata sempre accesa. L'utilizatore deve fà una scelta raziunale, tenendu contu di u disignu, a putenza, l'ambiente d'usu è i bisogni di a luce notturna. S'ella hè di u tipu senza interruttore, hè cunsigliatu di staccà a spina quandu ùn hè micca in usu per risparmià elettricità è riduce i risichi per a sicurezza. S'ella hè di u tipu cù u so propiu interruttore, pudete decide se tene la accesa secondu a situazione attuale.
Data di publicazione: 07 lug 2023